piątek, 13 maja 2016

Zabawa

Proponuję Wam dzisiaj taką zabawę jaką podpatrzyłam na innych blogach. Dopiszcie tytuły książek do każdej litery swojego imienia. Ja zaczynam :) Najlepiej, żeby były to książki przeczytane w tym roku.


I    "I że ci nie odpuszczę" J. Szarańska

Z   "Zmowa milczenia" K. Pisarzewska

A   " Awaria małżeńska" N. Socha/M. Witkiewicz

B   "Brzemię" A. Christie

E   "Ever" A. Noel (to było dość dawno temu ale musicie mi wybaczyć)

L   "Lewa strona życia" L. Genova

A  "Amelia" K. Michalak

Teraz czas na Was !  :-)


4 komentarze:

  1. Skrócę imię, bo 8 tytułów chyba bym nie znalazła.
    W "Wybacz mi Leonardzie"
    I "I nie było juz nikogo"
    K "Król kruków"
    I tutaj nic nie mogę wymyśleć :/
    :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka fajna zabawa! :D
    J - "Jesteś tylko moja" - Meredith Wilde
    u - "Ugly Love" - Colleen Hoover
    S - "Skrzydła Laurel" - Aprylinne Pike
    T - "Ta dziewczyna" - Colleen Hoover
    Y - Ekhem i tu mamy problem xDD
    N - " Nieprzekraczalna granica" - Colleen Hoover
    A - "Akademia Wampirów" - Richelle Mead :D

    Tyle Colleen Hoover w moim imieniu ♥

    Zostaję na dłużej <3
    https://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń