sobota, 11 czerwca 2016

Książki przeczytane...

Dziś chciałabym Wam przedstawić listę książek, które przeczytałam w tym roku, ale o których nie napisałam recenzji opinii, z różnych powodów:

  1. Rozważna czy romantyczna (A. Karpińska) Ta powieść wywarła na mnie dobre wrażenie, a przeczytałam ją na początku roku i nie pamiętam dlaczego ją pominęłam.
  2. Nieproszony gość (Ch. Link) Drugie podejście do twórczości tej autorki i drugi niewypał niestety.
  3. Taft (A. Patchett) Spodziewałam się magicznej historii, a tam klops.
  4. Marzenia nie bolą (M.A.Jędrzejewska) Kryminalna opowieść o brązowej teczce.
  5. W pogoni za milionami (K.D.Montepin) Kiedy czekała na biurko, mama mi ją podebrała, a potem już oddała do biblioteki. Mimo, że nie przepadam za romansami historycznymi, akurat ta powieść przypadła mi do gustu. Kryminał z romansem w tle.
  6. Zmowa milczenia (K. Pisarzewska) Wątki tak splątane, że nie wiadomo w końcu o co chodzi.
  7. Unik (Ch.Cain) Recenzja będzie wkrótce.
  8. Córeczka (A. Christie)
  9. Okrutna miłość (R. Monforte) Tytuł wskazuje na nieszczęśliwą historię miłosną, tymczasem mamy tu przeżycia kobiety zza krat, która walczy o swoje dziecko.
  10. Obce dziecko (R. Abbott) Cały czas jestem pod wrażeniem tej książki i muszę wysmarować soczystą recenzję ;-)
A jakie książki Wam nie przypadły do gustu w tym roku?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz