wtorek, 19 stycznia 2016

WARTO BRAĆ UDZIAŁ W KONKURSACH :)

Czas na podsumowanie 2015 roku. Przeczytałam wiele dobrych książek, ale niestety było też kilka, które mnie zawiodły, zanudziły, albo nawet zniechęciły. Na szczęście tych "gorszych" nie było tak dużo. W 2015 roku zdecydowałam się też na prowadzenie bloga i udział w konkursach z książkowymi nagrodami. Kilka razy się udało :) 
Poznałam nowe wydawnictwo i właśnie w konkursie na fb wygrałam aż trzy książki ! 
 
 Feeria Young




Następna nagroda to dobra, polska powieść
Wygrana w konkursie na fb Regał Nowości



Kolejna od Wydawnictwa Albatros
Mój blog na razie jest skromny bo dopiero zaczynam. Podpatruję u innych "jak to się robi". Zachęcam Was bardzo do brania udziału w konkursach, czy to na fb, czy to na innych blogach bo naprawdę warto. Osobiście wolę konkursy twórcze i przyznaję, że moje nagrody wygrałam właśnie w takich konkursach. Do losowań jakoś nie mam szczęścia...

Na koniec podaję linki do kilku interesujących blogów:

Cyrysia

Książkomania

Czytanie Moja Miłość

http://dominika-szalomska.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz